Poznaj bliżej ofertę biura NowEstate

Szukasz kogoś, kto kompleksowo poprowadzi sprzedaż
i marketing dla Twojej inwestycji?

Przeczytaj poniżej w czym możemy Ci pomóc

nowestate przygotowanie inwestycji deweloperskiej do sprzedaży biuro nieruchomości patrycja lachman 0008

PRZYGOTOWANIE INWESTYCJI DO SPRZEDAŻY

Analizujemy inwestycję i sprawdzamy:

  • lokalizację działki, na której powstanie inwestycja deweloperska – stopień jej atrakcyjności w mieście pod kątem bliskości do centrum, komunikacji, infrastruktury, terenów zielonych i miejsc rekreacyjnych;
  • projekt budowlany – doradzamy rozwiązania, na które mogą zwracać uwagę potencjalni nabywcy, uczestniczymy w przygotowaniu rzutów architektonicznych i standardu technicznego;
  • konkurencję i tworzymy na tej podstawie strategię polityki sprzedaży jak również marketingu;
  • potrzeby inwestora (pod np. kątem kredytowania inwestycji) i czasu sprzedaży.

PROWADZENIE PROCESU SPRZEDAŻY

Według ustalonej z Inwestorem strategii i uzgodnionymi procedurami.

  • Dedykowany zespół sprzedaży – w roli pracowników dewelopera w profesjonalnym dziale sprzedaży;
  • Obsługa klientów – od pierwszego kontaktu do podpisania umowy przenoszącej własność;
  • Koordynowanie zmian lokatorskich z klientami przy ścisłej współpracy z budową;
  • Stała współpraca z działem prawnym dewelopera lub wskazaną kancelarią przy podpisywaniu umów rezerwacyjnych/ deweloperskich/ końcowych w tym negocjowanie zapisów umów w ramach konkretnych ustaleń z Inwestorem i pozostałymi kwestiami formalnymi procesu sprzedaży;
  • Stała współpraca z bankiem prowadzącym mieszkaniowy rachunek powierniczy;
  • Koordynacja procesu kredytowania przez klientów zakupu wybranej nieruchomości (mieszkania, domu);
  • Przeprowadzenie procesu odbioru technicznego z każdym klientem oraz przekazanie mu kluczy do mieszkania lub domu;
  • Systematyczne raportowanie procesu sprzedaży do inwestora;
  • Prowadzenie bieżących raportów o konkurencji;
nowestate prowadzenie procesu sprzedaży biuro nieruchomości patrycja lachman 0152
Strategia marketingowa biuro nieruchomości nowestate patrycja lachman 0193

STRATEGIA MARKETINGOWA

Kreowanie wizerunku inwestycji.

  • Branding | Nazwa | Logo – stworzenie wyróżnika inwestycji;
  • Koordynacja prac przy tworzeniu strony internetowej/landing page’a i wizualizacji inwestycji;
  • Dobór narzędzi marketingowych dostosowanych do inwestycji  – stworzenie i bieżąca aktualizacji budżetu marketingowego przez cały okres sprzedaży inwestycji;
  • Obsługa mediów społecznościowych, kampanii online i offline;
  • Organizacja Dni Drzwi Otwartych dla inwestycji.

PROWADZENIE BIURA SPRZEDAŻY DEWELOPERA

Mamy 17 lat doświadczenia w sprzedaży nieruchomości na rynku pierwotnym.

Dlaczego warto z nami współpracować?

  • Outsourcing usługi prowadzenia biura sprzedaży jest niezwykle opłacalnym i wygodnym rozwiązaniem dla mniejszych i średnich deweloperów.
  • Zewnętrzny dział sprzedaży oferuje kompleksową obsługę sprzedaży i marketingu przez wykwalifikowanych specjalistów z dużym doświadczeniem w prowadzeniu projektów deweloperskich. 
  • W zależności od potrzeb inwestora, proponujemy nasz nowoczesny, urządzony w wysokim standardzie, w pełni wyposażony lokal jako biuro sprzedaży, lub pomagamy w organizacji biura sprzedaży dewelopera i zapewniamy dedykowany zespół specjalistów dla konkretnego projektu deweloperskiego.
Prowadzenie biura sprzedaży dewelopera patrycja lachman nowestate outsourcing 30

Modele współpracy z deweloperami

nowestate biuro nieruchomości zewnętrzna obsługa sprzedaży rynek deweloperski 87 - Grespania

Biuro sprzedaży z pełną obsługą sprzedaży i marketingu inwestycji deweloperskiej

  • Cały proces sprzedaży i marketingu jest prowadzony przy ścisłej współpracy z Inwestorem, ale bez konieczności angażowania Go w codzienne działania biura sprzedaży;
  • Dedykowany zespół sprzedażowy obsługuje klientów od pierwszych kontaktów, aż do podpisania umów przenoszących własność;
  • Prowadzenie wyznaczonych działań marketingowych przez specjalistę ds. marketingu, aby stworzyć markę inwestycji, jednocześnie optymalizując koszty;
  • Systematyczne wysyłanie raportów do Inwestora, aby miał pełną i aktualną wiedzę jak przebiega proces sprzedaży.
strategia sprzedaży, plan sprzedaży, biuro sprzedaży dewelopera 26

Zdalna obsługa sprzedaży i działań marketingowych we współpracy z Państwa zespołem sprzedaży

Oferujemy określony z Inwestorem zakres pomocy:

  • przy stworzeniu marki inwestycji/dewelopera;
  • w przygotowaniu strategii sprzedaży i marketingu;
  • w konsultowaniu projektu lub bieżących problemów inwestycji;
  • w ustawieniu procedur sprzedażowych i ustalaniu polityki cenowej;
  • w prowadzeniu działań marketingowych.

Zostaw numer, oddzwonimy!